Lenovo Premier Support Upgrade - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - for ThinkCentre M90; M90n-1 IoT; M90q Gen 2; M90s Gen 2; M90t Gen 2; M920; ThinkEdge SE30
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 3-4 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
NOK
1.265,00
eksklusiv MVA 1.012,00
Totalt inkl. frakt
1.265,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Ønsker du bedre brukerstøtte for bedriften og de ansatte? Med Lenovo Premier Support får både IT-personalet og sluttbrukerne VIP-behandling.
Få en direktelinje til de tekniske ekspertene som lytter først og deretter leverer avansert feilsøking - ingen ferdige skript her. De blir bedømt ut fra hvor godt de løser problemet første gang, og er derfor oppsatt på rask og nøyaktig løsning.
Du får også tilgang til tekniske kundeansvarlige som fungerer som ett enkelt kontaktpunkt for saksbehandling. Du får den stabiliteten, ansvarligheten og synligheten du fortjener. Og takket være reparasjon neste virkedag og prioritert reservedelstilgang, kan du holde systemnedetider og produktivitetsavbrudd på et absolutt minimumsnivå. Det er Premier-forskjellen.
Produktbeskrivelse
Lenovo Premier Support Upgrade - utvidet serviceavtale - 3 år
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Full kontraktsperiode
3 år
Designet for
ThinkCentre M900; M900x; M90n-1; M90n-1 IoT; M90q; M90q Gen 2; M90s; M90s Gen 2; M90t; M90t Gen 2; M910q; M910s; M910t; M910x; M920q; M920s; M920t; M920x; M93; M93p; ThinkEdge SE30
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Full kontraktsperiode
3 år
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.