Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-6 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
622,00
eksklusiv MVA 497,60
Totalt inkl. frakt
697,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Influential Power: 41 presentation tools for turning No into Yes provides 41 practical tools that will enhance and prolong the effect of what you say. The book introduces the principles of soft communication and explains why soft communication has such a strong impact on our decision-making systems.
The 41 tools are: The I - Home Sweet Home - Enter, Pause, Speak - Take Up Space - Lean Forward - Serving Hands - Lingering Hands - Placing Hands - Illustrative Hands - Corridor - Full-Stop Pauses - Priming - Staccato, Legato - Core Statement - The Verb - Visualise it! - The Metaphor - Personal Story - Quotes - Strong Opening - The Elevator Pitch - Never Apologise, Never Explain - Rule of Three - Call to Action - Repeat, Repeat, Repeat - Balanced One-liner - Gap - Step Three - Tagline - Let the Marker Do the Talking - Spaces within Spaces - Stations - Spaces outside Spaces - Centring - Declutter - Shoulder-to-Shoulder - Externalise - Names - Fourth Take - Slides - Cue Cards.
Undertitel
41 Presentation Tools for for turning No into Yes
Forfatter
Lene Kobbernagel
Sprog
Dansk
Sideantal
192
Indbinding
Hæftet
Udgave
1
Forlag
Gyldendal Business
Tema gruppe(r)
Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
ISBN10
8702297324
ISBN13
9788702297324
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
9788702297324
EAN:
9788702297324
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.