HPE Tech Care Critical Service with Comprehensive Defective Material Retention - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - 24x7 - reparasjonstid: 6 timer - for P/N: P38471R-B21, P38477-291, P38480-291, P38480-B21, P55250-B21, P55282-421, P55283-421
Varenr.: [7339438] | Producent: HP | Model-nr.: HY5H2E
Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-5 hverdager. Mere info
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
NOK
129.720,55
eksklusiv MVA 103.776,44
Totalt inkl. frakt
129.720,55
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) is the operational support experience for HPE hardware and software products (HPE products). HPE Tech Care helps IT teams focus on moving the business forward by proactively searching for better ways to do things, as opposed to just focusing on reactive issues.
HPE Tech Care goes beyond traditional support by enabling direct access to product-specific specialists and providing general technical guidance to help Customers not only reduce risk but also continually search for ways to do things more efficiently. HPE Tech Care Customers can get help through multiple channels that include telephone, HPE moderated forums with defined response times, automated incident logging, and a real-time chat facility. The service provides access to expert technical resources with specialized knowledge in the hardware and or software within the context of the specific workload. The service provides access to expert technical resources with specialized knowledge in the hardware and or software within the context of the specific workload and avoids the Customer spending time answering sometimes unnecessary triage or entitlement questions.
HPE Tech Care goes beyond traditional support by offering General Technical Guidance for the operation, management, and security of the supported product.
HPE Support Center provides an enhanced and personalized digital experience that helps Customers manage their assets by recognizing the various products installed in the Customer's environment and how these products interact with each other. New self-service tools allow Customers to perform certain activities without having to open a support incident, as well as providing a portal of curated knowledge resources. HPE Tech Care provides access to HPE resources who will help drive operational excellence and performance optimization from edge to cloud.
Produktbeskrivelse
HPE Tech Care Critical Service with Comprehensive Defective Material Retention - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer (avstand fra kundested - 80 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 1/2 Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - responstid: 15 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1 Produktinfostøtte - tilgang til kunnskapsbase - 5 år Teknisk støtte - fjerndiagnose - 5 år Teknisk støtte - visuell fjernstyring - 5 år Oppdatering med nye utgaver - 5 år Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 2/3 Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 1/2 Produktinfostøtte - webstøtte - 5 år Teknisk støtte - driftsstansstyring - 5 år Omfattende defektmaterialeretensjon - 5 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.