HPE Pointnext Tech Care Essential Service with Defective Media Retention Post Warranty - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - 24x7 - responstid: 4 t - for P/N: P24742R-B21, P24743R-B21, P24744R-B21, P40404-291, P50750-B21, P50751-B21
Varenr.: [7309415] | Producent: HP | Model-nr.: HS7V1PE
Leveres via mail
Dette produktet leveres digital via mail innen 48 timer.
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
Dette produkt leveres digitalt via mail inden for 48 timer.
NOK
53.682,00
eksklusiv MVA 42.945,60
Totalt inkl. frakt
53.682,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) is the operational support experience for HPE hardware and software products (HPE products). HPE Tech Care helps IT teams focus on moving the business forward by proactively searching for better ways to do things, as opposed to just focusing on reactive issues. HPE Tech Care goes beyond traditional support by enabling direct access to product-specific specialists and providing general technical guidance to help customers not only reduce risk but also continually search for ways to do things more efficiently. HPE Tech Care customers can get help through multiple channels that include telephone, HPE moderated forums with defined response times, automated incident logging, and a real-time chat facility. The service provides access to expert technical resources with specialized knowledge in the hardware and or software within the context of the specific workload.
Produktbeskrivelse
HPE Pointnext Tech Care Essential Service with Defective Media Retention Post Warranty - utvidet serviceavtale - 2 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: 4 t (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - responstid: 15 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsnivå 1 Produktinfostøtte - tilgang til kunnskapsbase - 2 år Teknisk støtte - fjerndiagnose - 2 år Teknisk støtte - visuell fjernstyring - 2 år Oppdatering med nye utgaver - 2 år Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 2 år - responstid: 1 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - alvorlighetsgrad 2/3 Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 2 år - på stedet - responstid: 8 t (avstand fra kundested - 320 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Produktinfostøtte - webstøtte - 2 år Defekt medietiilbakeholdelse - 2 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.