HPE Tech Care Essential Service with Defective Media Retention - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - 24x7 - responstid: 4 t - for P/N: P24742R-B21, P24743R-B21, P24744R-B21, P40404-291, P50750-B21, P50751-B21
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Get out of the data center maintenance business with HPE Pointnext Tech Care, a service that's changing the definition of operational IT support. Go beyond problem identification and resolution, and leverage HPE to figure out better ways to do things, allowing your business to adapt more quickly and drive innovation with fewer resources.
Produktbeskrivelse
HPE Tech Care Essential Service with Defective Media Retention - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 4 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 15 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år Oppdatering med nye utgaver - 3 år Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år Defekt medietiilbakeholdelse - 3 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.