Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Hassle-free expert help. Anytime, anywhere. Count on real-fast, real-time, real-person support 24x7, by chat, phone and online. With Dell Premium Support, our dedicated team of experts provide hassle-free, personalized support with hardware and software issues. If we can't resolve your issue remotely, we come onsite to you for hardware repairs – at your home, school or work.
*Availability and terms of Dell Services vary by region and by-product. Contact a sales representative for details.
Produktbeskrivelse
Dell Upgrade from 3Y Basic Onsite to 3Y Premium Support - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - webstøtte - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 3 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.