Dell Oppgrader fra 2 År Collect & Return til 4 År Premium Support - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - 9x5 - responstid: 1-2 forretningsdager - for Inspiron 13 7300 2-in-1, 7306 2-in-1, 7386 2-in-1, 7391 2-in-1, 7501, 7580, 7586 2-in-1, 7590, 7591 2 in 1, 7786 2-in-1, 7791 2-in-1
Dette produktet leveres digital via mail innen 48 timer.
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Gratis
Dette produkt leveres digitalt via mail inden for 48 timer.
NOK
2.609,00
eksklusiv MVA 2.087,20
Totalt inkl. frakt
2.609,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Count on real-fast, real-time, real-person support 24x7. With Dell Premium Support, you will be notified if an issue is detected.. SupportAssist technology allows our dedicated team of experts to identify and resolve issues quickly to get you on your way. And, if we are unable to solve your issue with remote diagnosis, we'll send a Dell technician or part to your location.
*Availability and terms of Dell Technologies Services vary by region and by product. Contact a sales representative for details.
Produktbeskrivelse
Dell Oppgrader fra 2 År Collect & Return til 4 År Premium Support - utvidet serviceavtale - 4 år - på stedet
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 4 år - på stedet - responstid: 1-2 forretningsdager - tilgjengelighet 9 timer pr. dag (09.00 - 18.00) / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - webstøtte - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - netttilgang til kunnskapsbase - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via e-post - 4 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.