På lager, bestill innen kl. 12:00 så sender vi det samme dag (hverdager). Mere info
Frakt 25,00 - Bring - Hentes på Posten.
Lagerkampanje
Det er 1 på lager
Den aktuelle pris gælder kun så længe lokalt lager haves
NOK
887,00
eksklusiv MVA 709,60
Totalt inkl. frakt
912,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
Launched in 2015 Gucci Guilty Eau by Gucci features strong woody notes It is topped with beegamot and lemon with the middle notes of orris snowberry and orange blossom melting in along with the base notes of musk and patchouli It is a nicely rounded scent that is purely masculine and very similar to the earlier original fragrance Gucci Guilty
Gender
Unisex
Size
50 ml
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
EAN:
8005610328492
SKU:
8005610328492
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.