Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Frakt 25,00 - Bring - Hentes på Posten.
NOK
852,00
eksklusiv MVA 681,60
Totalt inkl. frakt
877,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
Created in 2004, Blue Label offers a fresh hint of cool sensuality and for the Givenchy Pour Homme man. A crisp, woody-fresh scent that's reminiscent of the original but, brightened with fresh grapefruit notes, Blue Label is the ideal fragrance for the man who embraces freedom, elegance and sophistication, with a hint of rebellion.
Egnet til
Menn
Volum
50 ml
Flaske type
Flaske uten gjenfyll
Duft topnoter full beskrivelse
Grapefrukt
Duft hjertenoter full beskrivelse
Davana
Duft viktigste grunnkilde
Oliban tre
Duft grunntone full beskrivelse
Oliban tre
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
EAN:
3274870303357
SKU:
3274870303357
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.