Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-6 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
245,00
eksklusiv MVA 196,00
Totalt inkl. frakt
320,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Modern design was established as a discipline and a profession in its own right in the postwar decades, but its ideals and creative practices evolved out of art and architecture.
This exchange goes back to a romantic dream of the union of all arts and the transgression from art to life as expressed in the writings and practices of both Richard Wagner and William Morris. But the unifications and transgressions have turned out very differently in the interiors of Art Nouveau, the experiments at Bauhaus, the total design of postwar Modernism and in contemporary hybrid constellations between design, art and architecture.
This discussion of cultural vision and thinking in totalities is reflected in cases like Verner Panton’s interior designs, Arne Jacobsen’s SAS Hotel and Peter Behrens’ corporate identity for AEG.Anders V. Munch is professor in Design Culture at University of Southern Denmark and professor II in Design History at Oslo School of Architecture and Design. His background is history of ideas with a Ph.D. on Adolf Loos and a Post.Doc. on the notion ’Gesamtkunstwerk’, the total work of art.
Undertitel
The Art of Transgression
Forfatter
Anders V. Munch
Sprog
Engelsk
Sideantal
132
Indbinding
Hæftet
Udgave
1
Forlag
Forlaget Rhodos
Tema gruppe(r)
Kunstteori,Kunsthistorie,19. århundrede, 1800 til 1899
ISBN10
8772459891
ISBN13
9788772459899
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
9788772459899
EAN:
9788772459899
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.