Fujitsu Support Pack - Teknisk kundestøtte - for VMware vCloud Suite Advanced - må kjøpes innen 90 dager fra produktkjøpet, gyldig i valgte land - rådgivning via telefon - 5 år - 24x7 - responstid: 4 t - EMEIA - for PRIMERGY CX2550 M5, CX2560 M5, RX2520 M5, RX2530 M5, RX2530 M6, RX2540 M6, TX2550 M5
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Fujitsu Product Support Hardware encompasses the diagnosis and the elimination of hardware faults by repair or replacement. Fujitsu will respond to an incident and solve the fault in accordance with the contracted Service Level Agreement which can be an Offsite or Onsite service.
Fujitsu Support Pack Hardware is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 5 years. The service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack. Service levels can be selected from standard options.
Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise explicitly regulated, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product. It offers more flexibility than a Support Pack allowing service levels to be agreed in accordance with customer’s needs.
Produktbeskrivelse
Fujitsu Support Pack - teknisk kundestøtte - for VMware vCloud Suite Advanced - 5 år
Service og støtte
Teknisk kundestøtte
Service Inkludert
Rådgivning via telefon
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Lokalisering
EMEIA
Programvaretittel
VMware vCloud Suite Advanced
Lisensdetaljer
Må kjøpes innen 90 dager fra produktkjøpet, gyldig i valgte land
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.