Fujitsu Support Pack On-Site Service - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for Base Unit Advanced) - 3 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - 9x5 - responstid: 4 t - må kjøpes innen 90 dager fra produktkjøpet - med System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management - for All-Flash Storage ETERNUS AF650; ETERNUS DX 600 S3, 8700 S3, 8900 S3
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - responstid: 4 timer - tilgjengelighet 9 timer pr. dag / Mandag-fredag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år Utvidet serviceavtale - forebyggende vedlikehold - 3 år - 2 hendelser per år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.