Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Full Comprehensive service provides coverage of product defects, wear and tear, failures, and any damage sustained while being used as intended in the work environment. With a 3-year or 5-year Full Comprehensive service plan, no additional costs beyond the plan enrollment are incurred for service on covered devices, and eligible accessories that are included with equipment sent to the depot for service.
Upgrading to Advanced Exchange service provides overnight replacement of a defective device. Once the device is received at the depot, it will be serviced and returned to the customer-owned and Intermec-managed inventory within 5 business days.
Produktbeskrivelse
Honeywell Full Comprehensive Advanced Exchange Service - utvidet serviceavtale - 3 år - innbringing
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Innbringing
Returforsendelse
På bekostning av produsenten
Full kontraktsperiode
3 år
Reparasjonstid
5 forretningsdager
Prissettingstype
100+ enheter - Day One-multiår
Designet for
Intermec CK3
Generelt
Service Inkludert
Avansert maskinvarebytting
Plassering
Innbringing
Returforsendelse
På bekostning av produsenten
Full kontraktsperiode
3 år
Reparasjonstid
5 forretningsdager
Prissettingstype
100+ enheter - Day One-multiår
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - innbringing - reparasjonstid: 5 forretningsdager Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år Teknisk støtte - webstøtte - 3 år Teknisk støtte - forebyggende vedlikehold - 3 år Teknisk støtte - rensing - 3 år Utvidet serviceavtale - avansert maskinvarebytting - 3 år - innbringing - reparasjonstid: 5 forretningsdager Dekning av tilfeldige skader - 3 år
Informasjon om kompatibilitet
Designet for
Intermec CK3
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
SVCCK3-AEFC3
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.