HPE Foundation Care Call-To-Repair Service - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - 24x7 - reparasjonstid: 6 timer
Varenr.: [24665349] | Producent: HP | Model-nr.: H7J36A3#X7Q
Ikke på lager
Varen er ikke på lager.
Leveres via e-post innenfor 48 timer.
Utsolgt
Varen er ikke på lager.
NOK
282.631,00
eksklusiv MVA 226.104,80
Totalt inkl. frakt
282.631,00
Gi meg beskjed når varen er på lager igjen.
Email:
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
HPE Foundation Care Service (HPE Foundation Care) består av omfattende maskinvare- og programvaretjenester som skal bidra til å øke tilgjengeligheten til IT-infrastrukturen din. HPEs tekniske ressurser samarbeider med IT-teamet ditt for å hjelpe deg med å løse maskinvare- og programvareproblemer med HPE og utvalgte tredjepartsprodukter. For maskinvareprodukter som dekkes av HPE Foundation Care, inkluderer tjenesten fjerndiagnose og -støtte, samt maskinvarereparasjon på stedet hvis det er nødvendig for å løse et problem. For kvalifiserte HPE-maskinvareprodukter kan denne tjenesten også omfatte grunnleggende programvarestøtte og Collaborative Call Management for utvalgt ikke-HPE-programvare. For programvareprodukter som dekkes av HPE Foundation Care, tilbyr HPE teknisk fjernstøtte og tilgang til programvareoppdateringer og oppdateringer. HPE frigir oppdateringer av programvare og referansehåndbøker så snart de er tilgjengelige for utvalgte HPE-støttede programvareprodukter for hvert system, prosessor, prosessorkjerne og sluttbruker, som tillatt av HPE eller den opprinnelige produsentens programvarelisens. Oppdateringer for utvalgte HPE-støttede tredjeparts programvareprodukter er inkludert etter hvert som de gjøres tilgjengelige fra den opprinnelige programvareprodusenten. I tillegg gir HPE Foundation Care elektronisk tilgang til relatert produkt- og supportinformasjon, slik at ethvert medlem av IT-avdelingen kan finne denne kommersielt tilgjengelige informasjonen. For tredjepartsprodukter er tilgangen avhengig av tilgjengelig informasjon fra den opprinnelige produsenten. Du kan velge mellom en rekke reaktive støttenivåer for å dekke dine forretnings- og driftsbehov.
Produktbeskrivelse
HPE Foundation Care Call-To-Repair Service - utvidet serviceavtale - 3 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
3 år
Reparasjonstid
6 timer
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - reparasjonstid: 6 timer (avstand fra kundested - 80 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 3 år - på stedet - reparasjonstid: 8 timer (avstand fra kundested - 160 km) - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 3 år - responstid: 2 t - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Teknisk støtte - fjerndiagnose - 3 år Produktinfostøtte - netttilgang til kunnskapsbase - 3 år Oppdatering med nye utgaver - 3 år
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
H7J36A3#X7Q
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.