Varen er på fjernlager, leveringstiden er 15-24 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
4.691,00
eksklusiv MVA 3.752,80
Totalt inkl. frakt
4.691,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
The headset disposes of a dynamic headphone transducer with a frequency response of 10-30,000 Hz and excellent isolation from ambient noise. The single cable is detachable, the ear cushions are replaceable. The pivoting gooseneck microphone can be swiveled to work on the left or right side of the headset, or set to the upper position when not in use.
Produktbeskrivelse
beyerdynamic DT 290 MK II - hodesett
Produkttype
Hodesett - kablet
Hodetelefonenes formfaktor
Full størrelse
Overføringsteknologi
Kablet
Hodetelefonteknologi
Dynamisk
Lydmodus
Stereo
Lydspesifikasjoner
Frekvensrespons 10 - 30000 Hz
Impedans
80 ohm
Maks inn-effekt
100 mW
Støydemping
Ja
Mikrofon
Boom
Mikrofonteknologi
Dynamisk
Mikrofondriftsmåte
Hyperkardioid
Generelt
Produkttype
Hodesett - kablet
Vekt
240 g
Lydutgang
Hodetelefonenes formfaktor
Full størrelse
Hodetelefonkopptype
Lukket
Hodetelefonteknologi
Dynamisk
Overføringsteknologi
Kablet
Lydmodus
Stereo
Støydemping
Ja
Frekvensrespons
10 - 30000 Hz
Maks inn-effekt
100 mW
Total harmonisk forvrengning (THD)
0.2%
Impedans
80 ohm
Maks. lydtrykk
100 dB
Magnetmateriale
Neodymium
Mikrofon
Type
Boom
Produktformfaktor
Hodesettsmikrofon
Mikrofonteknologi
Dynamisk
Mikrofondriftsmåte
Hyperkardioid
Motstand
200 ohm
Frekvensrespons
40 - 12000 Hz
Koblinger
Koblingstype
Hodesett
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
BEY-701610
EAN:
4010118701610
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.