Varen er på fjernlager, leveringstiden er 15-24 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
Gratis
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
10.794,00
eksklusiv MVA 8.635,20
Totalt inkl. frakt
10.794,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Send på mail
Fujifilm Fujinon XF 18-135mm F/3.5-5.6 R LM OIS WR Camera Lenses is the high-magnification zoom covers a wide range of shooting scenes, from wide angles equivalent to 27mm to telephoto 206mm equivalent, has the world's most advanced 5.0-stop image stabilization effect and has weather resistant structure with sealing applied to more than 20 areas. Features: Macro focusing range: 0.45 - ∞, Focal length range: 18 - 135, Lens structure (elements/groups): 16/12, Minimum aperture number: 5.6, Number of diaphragm blades: 7, Maximum aperture number: 22, Minimum focal length (35mm film equiv): 27 mm, Maximum focal length (35mm film equiv): 206 mm, Component for: MILC, Lens mount interface: Fujifilm X, Lens viewing angle, horizontal: 76.5, Lens viewing angle, vertical: 12, Maximum magnification: 0.27 x, Lens structure (elements/groups): 16/12, Component for: MILC, Minimum aperture number: 5.6, Maximum aperture number: 22.Fujifilm Fujinon XF 18-135mm F/3.5-5.6 R LM OIS WR Camera Lenses, Black. Component for: MILC, Lens structure (elements/groups): 16/12, Lens type: Telephoto zoom lens. Camera brands compatibility: Fujifilm, Maximum magnification: 0.27x. Product colour: Black. Country of origin: Japan, Quantity per pack: 1 pc(s). Diameter: 7.57 cm, Filter size: 6.7 cm, Length: 158 mm
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
P10NL00170A
EAN:
4547410282320
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.