Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Lenovo offers a comprehensive portfolio of value-added services that support the full lifecycle of your Lenovo assets from procurement to disposition. Our service experience can optimize productivity and user satisfaction by reducing downtime, and enabling you or your IT staff to focus on your business critical issues.\n\nAll Lenovo warranties include 24/7 phone access to customer support and full coverage on labor, parts and system repair for all manufacturer defects or common-use issues that arise with your Lenovo Product. If an issue cannot be resolved by phone, Lenovo covers shipping costs (including packaging) to and from our repair facilities.\n\nAll Lenovo warranties include 24/7 phone access to customer support and full coverage on labor, parts and system repair for all manufacturer defects or common-use issues that arise with your Lenovo Product. If an issue cannot be resolved by phone, with Customer Carry-In Service, customers deliver their PC to a designated service center for repair or exchange. After the product has been repaired or exchanged, customers collect their PC from the repair center.
Produktbeskrivelse
Lenovo Depot/Customer Carry-In Upgrade - utvidet serviceavtale - 5 år
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Full kontraktsperiode
5 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års deponerings- eller bære-inn-garanti
Designet for
ThinkPad X1 Carbon (7th Gen); X1 Carbon Gen 9; X1 Extreme; X1 Extreme (2nd Gen); X1 Extreme Gen 4; X1 Extreme Gen 5; X1 Nano Gen 2; X1 Tablet (3rd Gen); X1 Titanium Yoga Gen 1; X1 Yoga (4th Gen); X1 Yoga Gen 6; X1 Yoga Gen 7; X13 Yoga Gen 3; X13 Yoga Gen 4; X390 Yoga; ThinkPad Yoga 260
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Full kontraktsperiode
5 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret)
Støttede konfigurasjoner
System med 1-års deponerings- eller bære-inn-garanti
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.