Symantec Essential Support - Teknisk støtte (fornyelse) - for Symantec Data Loss Prevention Endpoint Prevent with Symantec Management Platform / Data Loss Prevention Integration Component (v. 10.0) - 1 styrt enhet - Symantec Buying Programs : Express - Nivå S (1+) - rådgivning via telefon - 1 år - 24x7 - responstid: 30 min
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-5 hverdager. Mere info
Frakt 75,00 - Bring - Hentes på Posten.
Se alle alternativer
Bring - Hentes på Posten
75,00
Bring - Fleksibel hjemlevering - Levering til døren (om kvelden i større byer)
199,00
NOK
123,00
eksklusiv MVA 98,40
Totalt inkl. frakt
198,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Uansett om bedriften din er liten eller stor, lokal eller multinasjonal, kan et tjenesteavbrudd eller en sikkerhetstrussel bety store tap for virksomheten. Derfor trenger du tilgang til Symantecs førsteklasses supportteknikere døgnet rundt - et team av eksperter med bransjens mest omfattende kunnskap og erfaring innen tilgjengelighet, sikkerhet, ytelse og samsvar. Du trenger Essential Support Services for å administrere et helhetlig IT-risikostyringsprogram. De kan hjelpe deg med å nå oppetidsmålene dine og beskytte nettverk, lagring, servere og klientsystemer slik at informasjonen din er trygg, sikker og alltid tilgjengelig.
Symantec Essential Support har en responstid på 30 minutter for de mest kritiske problemene og gir deg tilgang til mer enn 2000 supportmedarbeidere over hele verden, 24 x 7 x 365 dager i døgnet. Denne omfattende dekningen fra Symantec utfyller de interne support- og vedlikeholdsressursene for å optimalisere effektiviteten og frigjøre mer tid til å fokusere på kjernevirksomheten.
Produktbeskrivelse
Symantec Essential Support - teknisk støtte (fornyelse) - for Symantec Data Loss Prevention Endpoint Prevent with Symantec Management Platform / Data Loss Prevention Integration Component - 1 år
Service og støtte
Teknisk støtte (fornyelse)
Service Inkludert
Rådgivning via telefon
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
30 min
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Programvaretittel
Symantec Data Loss Prevention Endpoint Prevent with Symantec Management Platform / Data Loss Prevention Integration Component
Versjon
10.0
Antall lisenser
1 styrt enhet
Lisensprissetting
Mengde / Nivå S (1+)
Lisensieringsprogram
Symantec Buying Programs : Express
Generelt
Type
Teknisk støtte (fornyelse)
Service Inkludert
Rådgivning via telefon
Full kontraktsperiode
1 år
Svartid
30 min
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Programvare
Programvaretittel
Symantec Data Loss Prevention Endpoint Prevent with Symantec Management Platform / Data Loss Prevention Integration Component
Versjon
10.0
Antall lisenser
1 styrt enhet
Lisensprissetting
Mengde / Nivå S (1+)
Lisensieringsprogram
Symantec Buying Programs : Express
Detaljer
Service og støtte
Rådgivning via telefon - 1 år - responstid: 30 min - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag - 6 benevnte kontakter Oppdatering med nye utgaver - 1 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Sikkerhetsvarselsmelding - 1 år
Katalog-id
389134
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
EAN:
4012824400702
SKU:
BKI-20220120
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.