Lenovo Committed Service Essential Service + YourDrive YourData + Premier Support - Supportoppgradering - deler og arbeid - 5 år - på stedet - 24x7 - responstid: 4 t - reparasjonstid: 24 timer - for ThinkSystem SR630 V2 7Z71
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Lenovo Premier Support-tjenesten gir et nytt nivå av support for datasenteret. Lenovo vet hvilke utfordringer du står overfor, og Lenovo tilbyr ekspertisen, bekvemmeligheten og engasjementet som gjør det enklere å håndtere kompleksiteten i dagens krevende datasentermiljøer.
Med Lenovos omfattende datasenterstøtte får du mest mulig ut av teknologiinvesteringene dine - og kan fokusere på å nå målene for tjenesteleveranser som gir virksomheten din et konkurransefortrinn.
Produktbeskrivelse
Lenovo Committed Service Essential Service + YourDrive YourData + Premier Support - utvidet serviceavtale - 5 år - på stedet
Type
Utvidet serviceavtale
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer
Reparasjonstid
24 timer (forpliktelsestid)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Designet for
ThinkSystem SR630 V2 7Z71
Generelt
Service Inkludert
Deler og arbeid
Plassering
På stedet
Full kontraktsperiode
5 år
Svartid
4 timer
Reparasjonstid
24 timer (forpliktelsestid)
Servicetilgjengelighet
24 timer pr. dag / 7 dager pr. uke
Detaljer
Service og støtte
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: 4 t - reparasjonstid: 24 timer - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Defektiv HDD/SSD/RAM-retensjon - 5 år Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år
Informasjon om kompatibilitet
Designet for
Lenovo ThinkSystem SR630 V2 7Z71
Produktet har følgende varenummer i vårt system:
SKU:
5PS7A67629
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.