Lenovo Premier Support Plus Upgrade - Utvidet serviceavtale - deler og arbeid (for system med 3 års Premier Support Plus) - 5 år (fra opprinnelig kjøpsdato for utstyret) - på stedet - responstid: NBD - for S200; S400; ThinkCentre M70; M700; M70a Gen 2; M70a Gen 3; M800; M810; M820z AIO
Lageragent opprettet, vi sender en mail når varen er på lager igjen!
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Utvidet serviceavtale - deler og arbeid - 5 år - på stedet - responstid: NBD Teknisk støtte - rådgivning via telefon - 5 år - tilgjengelighet 24 timer pr. dag / Mandag-søndag Dekning av tilfeldige skader - 5 år Defekt HDD/SSD tilbakeholdelse - 5 år
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme vare findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme vare med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme vare figurerer på forskellige varenumre i vores system.