Laura Biagiotti Forever Touche d''Argent, 60 ml, Flaske uten gjenfyll, Bergamot, Solbær, Pear, Brasiliansk peppertre, Iris, Liljen i Dalen, Peon, Tuberose, Musc Parfyme , menn, Bleiktjafs, Tonka bønne, Vanilje, Spray
Varenr.: [7596680] | Producent: LAURA BIAGIOTTI | EAN: 8058045424758
Fjernlager
Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Frakt 25,00 - Bring - Hentes på Posten.
NOK
578,00
eksklusiv MVA 462,40
Totalt inkl. frakt
603,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
Silver symbolizes the woman, the moon, water and fertility. It has the power to retain positive energies. Like a sort of magical mirror, it reflects and amplifies the eternal present. For this reason, the new women’s fragrance by Laura Biagiotti is Forever Touche d’Argent, a flanker of Forever, based on women’s extraordinary ability to give a sense of infinity to every kind of love. Forever Touche d’Argent reveals the more mysterious side of femininity: the intriguing aura that every woman secretly cultivates within herself. Jordi Fernandez, master perfumer of Givaudan, created a powerful olfactive score that describes the infinite complexity of a woman’s soul in a new way.
THE DESIGN Created in collaboration with Lutz Herrmann in Hamburg, the Forever Touche d’Argent bottle vertically reproduces the symbol of infinity. Invented in 1655 by mathematician John Wallis, the symbol is also called lemniscate, which means ribbon in Latin. Not surprisingly, the glass bottle revealing the rosy hue of the liquid appears embraced by the precious curves of a silver metal ribbon that forms the cap on the top and is deliberately left open at the base. Silver, which reflects and protects, is the luminous leitmotif of the white cardboard packaging.
THE CAMPAIGN In the visual campaign the iconic Spanish Stairs of Trinità dei Monti take on the sidereal beauty of a dream. The celebrity testimonial is Laura Chiatti: wearing a sumptuous Biagiotti evening dress in laminated satin that skims the body and has crystal-studded spaghetti straps, she is a modern depiction of a priestess of the moon.
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.