Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Frakt 25,00 - Bring - Hentes på Posten.
NOK
469,00
eksklusiv MVA 375,20
Totalt inkl. frakt
494,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
Absolutely captivating, with opulent flowers, rich spices, precious woods. It has been called one of the sexiest fragrances ever created, and more than 50 years after it was launched it continues to entice with its sensual, yet timeless appeal.
Top Notes: Rose, Jonquil, Lavender
Middle Notes: Jasmine, Muguet, Spices
Base Notes: Moss, Vetiver, Patchouli
THE INSPIRATION "Women still like to feel beautiful, pampered and loved, And that is what Youth-Dew is all about."
—Estée Lauder, Founder
Estée Lauder wondered why women relied on the men in their lives to buy them perfume. And why they reserved fragrance only for special occasions. To change women's minds—and forever change the world of fragrance—Mrs. Lauder created Youth-Dew Bath Oil in 1953.
Captivating, rich and exceptionally lasting, women bought it for the bath, but, as Mrs. Lauder predicted, soon began wearing Youth-Dew as their fragrance as well. Because it was sold as a bath oil, not perfume, women felt free to enjoy and wear it every day. Instead of using Youth-Dew by the drop, women used it by the bottle. Men loved it too, saying it was "simply the sexiest fragrance ever."
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.