Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
NOK
1.224,00
eksklusiv MVA 979,20
Totalt inkl. frakt
1.224,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
Debuting the first fragrance developed wholly under Alessandro Michele’s creative vision: a scent designed to celebrate the authenticity, vitality and diversity of women—flourishing in a natural, expressive and individual way. Blended by master perfumer Alberto Morillas under the direction of the House’s Creative Director, Gucci Bloom is created to unfold like its name, capturing the rich scent of a thriving garden filled with an abundance of flowers. Tuberose and jasmine combine with Rangoon Creeper—a unique flower discovered in South India that is being used for the first time in perfumery to create a rich fragrance that transports the wearer to an imaginary garden. The scent is presented in a lacquered bottle, reminiscent of porcelain, in a vintage powder pink shade with a Gucci label appliqué. #InBloom
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.