Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Frakt 25,00 - Bring - Hentes på Posten.
NOK
954,00
eksklusiv MVA 763,20
Totalt inkl. frakt
979,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Hero, den første duften for menn signert av Riccardo Tisci for Burberry. En gåtefull duft for eventyrlystne menn. Burberry Hero er et uttrykk for en spennende kombinasjon av styrke og delikatesse, intensitet og følsomhet, fysisk energi og kreativitet.
En ny idé om mennesket som utforsker merkevarens symbolske temaer om dualitet og makt i dyreriket. En mann på jakt etter forandring og metamorfose, en ny moderne heltemot. En frisk, vital og dristig duft, lysnet opp av livligheten til bergamott og frisket opp av einer og sort pepper. Einerbær, en typisk ingrediens i britiske parfymer, gir duften en levende friskhet og kombineres med dypere noter fra en trio av sedertreoljer fra tre forskjellige fjellkjeder: Appalachene, Atlasfjellene og Himalaya.
Burberry Hero er en unik duft som har vunnet flere priser i 2022 som Årets herreduft
Parfyme guide
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
Introducing Burberry Hero, Riccardo Tisci’s first scent for Burberry.
Enigmatic and adventurous, Burberry Hero is an enthralling marriage of strength and subtlety, power and compassion, athleticism and creativity. A new masculine spirit exploring the house codes of duality and the power of the animal kingdom. A man in search of transformation and metamorphosis; a new modern heroism. Our vision is challenging the traditional stereotypes of masculinity, empowering you to transform to find the courage to embrace who you truly are. Featuring a positive and heroic lead, the campaign sees man and horse mirror each other in their movements, pushing their physical limits to transform into a mythical creature – a metaphor for personal transformation. A new man. A hero. Fresh, luminous and bold, the scent is brightened with sparkling bergamot and invigorated with juniper and black pepper. Juniper, a classic British ingredient of the perfumer’s palette, brings a vibrant freshness to the scent, and is deepened by a trio of warm cedarwood oils from three distinct mountain ranges: the Appalachians, the Atlas Mountains and the Himalayas. The bottle is a modern reimagining of Burberry fragrance by Riccardo Tisci – featuring the Thomas Burberry Monogram. Its angular shape is an abstract reinterpretation of a horse’s hoof, engraved with our Burberry logo.
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.