Varen er på fjernlager, leveringstiden er 4-7 hverdager. Mere info
Fri frakt - Hentes på Posten.
NOK
1.266,00
eksklusiv MVA 1.012,80
Totalt inkl. frakt
1.266,00
Denne funksjonen krever at man er logget inn. Opprett en bruker og liste systemet for å holde styr på fremtidige kjøp eller ønskelister. Opprett bruker Login
Veiledning på dufter og deres holdbarhet:: • Parfume (Parfume) - 20% -30% ren parfyme essens, med holdbarhet på opptil 24 timer. • Eau de Parfume (EDP) - 15% -20% parfyme essens, er en kraftig duft med en holdbarhet på ca 5-8 timer. • Eau de Toilette (EDT) - 5% -15% parfyme essens, er en dypere duft, vanligvis holdbar i 3 timer. • Eau de Cologne (EDC) - 2% -4% parfyme essens, eksempelvis til at friske oppEDT, varer opptil 2 timer. • Eau Fraiche (Eau Fraiche) - 1% -3% parfyme essens, som EDC men litt mildere og forfriskende duft, som varer opptil 1 time.
Jo mindre parfymeessens en duft inneholder, desto mer alkohol blandes derig i duftene du kjøper. Alle dufter er originale og er blandet så vel som pakket som produsenten har laget det.
For å få best mulig utnytting av duftene, bruk duften på pulsområder - håndledd, nakke, knestag og ankel. Ikke gni håndleddet med parfymen, det vil forringe kvaliteten på duften og derfor også dens holdbarhet.
The intense radiance of a chiariscuro fragrance, both woody and oriental. The sensuality of tonka bean and incense emphasized by deep notes of black tea.
The story behind Since 2004, Eau des Merveilles has been a key that opens the door to the wonders of Hermès. From innocence to fantasy, from childhood dreams to femininity, it is a world where the extraordinary is brought into the light. Year after year, we are transported on an air of poetic enchantment. Captured in their round bottles resembling a magnifying glass, the fragrances have the magical power to see the world from new and marvellous angles. It is the key to wonders, the origin of stars in broad day light.
Hvorfor oplever jeg at den umiddelbart samme varer findes på forskellige varenumre?
Producenterne udgiver ofte den samme varer med forskellige varenumre, typisk handler det udelukkende om forskellige versioner af emballagen. Eksempelvis kan emballagen være målrettet forskellige lande.
Vi forsøger bedst muligt at samle varerne, men det kan opleves at den samme varer figurerer på forskellige varenumre i vores system.